Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Emmy Bengtsson - 8 juli 2010 10:30

Jag tror att mitt politiska hjärta har dumpat Timbuktu och istället kärat ner sig i Lars Ohly. Han får mig att gråta som värsta hjärtekrossaren med sina vackra ord om välfärd och en dräglig tillvaro till alla. Om ni ej gissat så är jag vänsterpartist. På riktigt faktiskt, jag är medlem. And damn proud of it dessutom!

Men det skulle ju vara jättekonstigt om jag med mitt fluff och lull lull helt plötsligt skulle komma och säga att "nej jag röstar blått för jag tänker bara på vad som är bäst för mig, resten skiter jag i".


Jag Ellen och Linnea ska snart fara på Risön tillsammans med Tove, Tim och Lukas. Jag är ledig idag, min enda dag denna veckan. Då måste jag skämma bort lillpiga med det bästa hon vet. Bada!

Presentation


Jag är GaylordEmo.

Omröstning

Har svårt att veta vad jag vill bli när jag blir stor. Vad tycker du?
 Svetsare
 Sjuksköterska
 Bullmamma

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards