Direktlänk till inlägg 2 januari 2012

Slutet gott, allting gott

Av Emmy Bengtsson - 2 januari 2012 00:20

2011 gav mig självinsikt, en sambo, två flyttar, ett krossat hjärta, en helly hansen, rött läppstift, Esbjörn och Elisabeth, ett barn bara varannan vecka, Lars Winnerbäcks fanspelning, mindre tuttar, snyggare skor, två vänner som varit borta alldeles för länge, massor med te, en ny tatuering, långt svart hår, E-type, black metal med nya öron, två begravningar, äventyr, massa röda kläder, ett wii, en ny brorson, tro på migsjälv, en diskmaskin!, blödande magsår, min första parkeringsböter, perfekta panbiffar, en dotter som kan cykla, en triljon tårar och fler gapskratt än något annat år.


Tack 2011 för det. Skönt så in i helvete att jag aldrig mer behöver leva med dig.  

 
 
Limpan

Limpan

2 januari 2012 01:27

fonomenaliskt!

http://kittenfromhell.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Veronica

2 januari 2012 12:01

Det låter ju som en väldigt bra erfarenhet och ett år som du inte skulle vilja vara utan heller...men som sagt...nu e allt över! Nytt år, nya tag, nytt nytt nytt! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmy Bengtsson - 4 januari 2012 00:19

Nu är det januari. Det känns ända in i själen.. Det är liksom lite svårare att le och känna lyckan ända in i härteroten. Vad gör man när livet är tungt? Jo man återvänder in i bekväma beteenden som man kan, för orken att skapa nya finns liksom inte...

Av Emmy Bengtsson - 16 december 2011 12:39

Jag ligger i sängen och funderar på det fantastiska med facebook. Det är helt plötsligt viktigt för mig att hela min värld vet vad jag gör, vart jag är, vem jag är med och vad jag lyssnar på under tiden. Mitt liv blir världens mittpunkt. Att uppdater...

Av Emmy Bengtsson - 3 december 2011 00:01

Jag har en alldeles egen smällkaramell som jag får njuta av året runt. Hon är otroligt smart och har världens finaste ögonfransar. Hon har en otrolig förmåga att säga rätt sak vid rätt tillfälle och hon säger att vi är vackra varje dag. Hon är lika s...

Av Emmy Bengtsson - 28 november 2011 23:34

Det kryper i min kropp.... Det är så sjukt jobbigt! Vad jag än gör så känner jag mig inte nöjd. Jag är påväg bort i alla mina tankar och allt jag gör, i väntan på nästa grej liksom. Jag vet inte hur jag ska kunna landa i den här känslan. Så jag pro...

Av Emmy Bengtsson - 24 november 2011 17:14


          Ungefär så här känner jag mig idag. Jag har inte sovit en blund inatt, mycket konstigt! Jag förstår inte vart denna plötsliga ickelust till sömn kommer från. Jag ÄLSKAR ju att sova... Jag fick iaf sova 1½ timme efter jobbet så jag s...

Presentation


Jag är GaylordEmo.

Omröstning

Har svårt att veta vad jag vill bli när jag blir stor. Vad tycker du?
 Svetsare
 Sjuksköterska
 Bullmamma

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards