Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Emmy Bengtsson - 16 januari 2011 14:06

Denna bantning är väldans tråkig. Jag anser att man borde införa samma bonus system som i näringslivet när det gäller viktnedgång. Jag fick ju jobba JÄTTEHÅRT igår hemma hos Ellika och Hemi för att inte äta några godisar, nått chips eller dricka någon läsk. Förtjänar jag inte att se resultat då? Typ när jag vaknar så har jag genast tappat ett par kilo som bonus för väldigt gott uppförande. 

 Det går iaf bra, jag har inte fuskat och bara ätit väldigt nyttiga och bra saker. Har dock inte blivigt någon direkt motion då det varit under -25 och jag inte har några täckbyxor hos Björn. Men idag är det varmare så idag ska jag nog gå en sväng!


I helgen har jag och Björn varit fantastiska snickare och byggt högtalare. Eller, vi är inte klara än men vi kommer att bli! Jag är väldigt duktig på att hålla i medans Björn jobbar. Bilder på resultatet kommer senare!

Presentation


Jag är GaylordEmo.

Omröstning

Har svårt att veta vad jag vill bli när jag blir stor. Vad tycker du?
 Svetsare
 Sjuksköterska
 Bullmamma

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards