Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Emmy Bengtsson - 4 januari 2012 00:19

Nu är det januari. Det känns ända in i själen.. Det är liksom lite svårare att le och känna lyckan ända in i härteroten.

Vad gör man när livet är tungt? Jo man återvänder in i bekväma beteenden som man kan, för orken att skapa nya finns liksom inte längre. Min förhoppning är att när man väl outat sig själv så är det lättare att ta tag i skiten. Det är så små tecken det börjar med, som att inte hålla efter tvätten ordentligt.. I februari finns det ingen hejd på vad man kan ta sig till för att stilla sitt begär efter... ja, vad är det egentligen jag är ute efter? 


Här kommer mina nya regler för att kunna rida ut stormen.


1. Glöm aldrig att fråga dig själv "Är det värt det"

2. STÄDA, fint hem skapar fina tankar

3. Slacka inte efter med dieten bara för att du är emo.

4. Kom på vad det egentligen är du söker i livet just nu.


Det där borde ju inte vara så svårt! Man får hoppas att det hjälper!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är GaylordEmo.

Omröstning

Har svårt att veta vad jag vill bli när jag blir stor. Vad tycker du?
 Svetsare
 Sjuksköterska
 Bullmamma

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards