Alla inlägg den 23 november 2009

Av Emmy Bengtsson - 23 november 2009 10:36

 


Jajjamän, ni ser rätt! Detta är jag när jag är full. Jag är så snygg på den här bilden! därför måste jag hylla den haha! För hur många gånger känner man att shit vilken puma jag är?


Helgen var som en dröm. Jag har mått så oförskämt bra att jag nästan får dåligt samvete. Ingen ångest, inga tårar. Bara skratt och feel good vibes överallt!

Jag fick även uppleva en sak jag aldrig trodde skulle vara möjlig. En dröm jag haft i 9 år blev till verklighet och jag är så stolt över mig själv att jag skulle kunna spricka! Superlativens drottning har flyttat in och ni får ursäkta, men jag är SUPER LYCKLIG! Tack linn för att du gjorde mig så vacker, tack ante för att du är 30, tack björn för att du är min bästa vän och tack migsjälv för att jag är så trevlig. Ni kan ju få gissa och spekulera i vad jag åstadkommit om ni vill. Jag vill inte avslöja namn eller vad jag gjort då det kanske inte uppskattas av de andra inblanade.


Idag klockan 14:00 ska jag på intervju igen. Jag är nervös men jag har en possitiv känsla i kroppen. Därför spelar det ingen roll vad som än sker med jobbet. Jag kan inte ge mer än jag gör just nu, duger det inte är det deras förlust!

Presentation


Jag är GaylordEmo.

Omröstning

Har svårt att veta vad jag vill bli när jag blir stor. Vad tycker du?
 Svetsare
 Sjuksköterska
 Bullmamma

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards