Alla inlägg den 25 november 2009

Av Emmy Bengtsson - 25 november 2009 13:16

Idag blev jag lite ledsen... Man kan inte älska alla, men det finns ju ingen mening att vara medvetet elak bara för att man inte går ihop med någon eller inte tycker deras åsikter är kick ass. Jag vet att jag är en snäll bullmamma oftast. "Man ska inte vara orättvis, inte vara elak, inte prata skit" Men det hindrar mig inte från att hyckla och göra detsamma ibland. Fast jag försöker att leva som jag lär. Min moraltant är det nog många som stör sig på.. Men ger det dem rätten att medvetet vara elaka?


Jag vet inte riktigt vart jag har mitt hjärta idag. Är det en rebound, ett försvar? Eller klappar det på riktigt? Om det gör det bör jag genast avbryta det här. Jag orkar inte med det! Fast det känns ju så förjävla härligt!

Presentation


Jag är GaylordEmo.

Omröstning

Har svårt att veta vad jag vill bli när jag blir stor. Vad tycker du?
 Svetsare
 Sjuksköterska
 Bullmamma

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards