Alla inlägg den 28 november 2009

Av Emmy Bengtsson - 28 november 2009 19:47

Man trodde man skulle få rida på lyckovågen ett tag. Men icke. Idag har jag haft ett jätte jobbigt ångestanfall med andningssvårigheter och rinnande tårar. Och det kommer alltid oanmält, i tid och otid. SKIT JOBBIGT! Det är ju sånt sjukt tryck över bröstet och det gör ont i själen... Men jag har ju inte bearbetat att jag ska flytta än, och det kommer ju alltid ikapp. Men på fredagkväll eller tidigt lördagmorgon ska jag och Hemi åka ner till Sysslebäck och hämta mina saker. Så snart får jag mitt liv tillbaka. Känns som jag lagt det på hyllan ett bra tag nu.

Jag längtar så till att få en rutin och en vardag igen. Att få lägga Ellen på mina tider, få äta middag på mina tider och att få städa mitt eget skit. HAHA


Ikväll ska jag jobba på the club igen. Victoria's secret ska ha modevisning så det kanske blir en del folk. Jag är oerhört otaggad måste jag säga... Och helt slut i huvudet efter dagen. Men det är bara att bita ihop, klistra på mitt bästa leende och jobba som en galning.

Presentation


Jag är GaylordEmo.

Omröstning

Har svårt att veta vad jag vill bli när jag blir stor. Vad tycker du?
 Svetsare
 Sjuksköterska
 Bullmamma

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards