Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Emmy Bengtsson - 13 oktober 2009 14:05

The great book of Amber har nu tjänat mig klart som resekompanjon och tillflykt i tristess.

Jag har velat läsa den boken i ca 5 år, men har alltid hittat på en ursäkt att inte göra det. Boken är skriven på engelska och är en pocketbok i modellen större. Men jag tycker det är jätte jobbigt att läsa pocket då texten är så liten, men nu har jag läst ut den. WOW vilken bok, vilken värld och vilka karaktärer... Jag har en tendens att bli alldeles känslomässigt envolverad med mina böcker, denna gången gifte jag mig. Det är en stor sorg att den är slut.


Inatt drömde jag att jag var tillsammans med Glenn från färjan 3. VILKEN MAN!!! gaaah!!!!

Dock har jag ju lagt ner män for now.. Men skulle han fråga chans skulle jag inte säga nej.


Har varit ganska lugnt sen sist.. jag har bara varit hemma hos mamma och pappa och chillat så att säga..

Funderat på livet, oroat mig för framtiden och haft ångest över det som varit. Same old med andra ord.

Bassi, min gammla flamma från holland lever iaf. Och nu vill han träffas, han skickar god natt sms mm. HERREGUD! det sista jag vill ha just nu är någon slags kärleksaffär från något håll (förutom med glenn såklart). Lämna mig ifred! Så nu måste jag berätta för honom att jag blev inte glad för att jag ville älska honom igen. Jag blev glad för att jag var skitorolig att han var död.


Imorgon ska jag prata med dem på Citylife angående jobb. SHIT vad nervös jag är... Men klart jag får jobbet, ingen kan stå emot mina tindrande ögon och mitt bländande leende. Sen är jag ju så sjuuukt bra på mitt jobb också.


cya... wouldn't wanna be ya

Presentation


Jag är GaylordEmo.

Omröstning

Har svårt att veta vad jag vill bli när jag blir stor. Vad tycker du?
 Svetsare
 Sjuksköterska
 Bullmamma

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards