Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Emmy Bengtsson - 17 oktober 2009 10:46

 

TIll vänster är Fia. Min Bästis Brogerg som jag saknar så väldans!

Men på Måndag kommer jag hem, och då ska vi leka med  varandra!



Idag blev jag väckt av Hemi som hade gjort våfflor. Hur sött som helst! Men jag tål dock inte våfflor, det är för mycket fett i så min mage gör uppror.. Men det var ju ändå så himla gulligt gjort.


Drömde om David inatt såklart, han var så elak så det inte är sant... Jag vet inte varför jag fått för mig att han helt plötsligt hatar mig bara för att han inte är kär i mig längre, det låter ju ytterst konstigt om det skulle vara så. Men hjärnspöken är svåra att driva ut.


Igår spenderade jag aftonen på Tallinn... Per och jag tittade på the dudesons och åt korv med bröd. Sen tog vi våra feta rövar ur soffan och gick in till Anders där han och Björn spelade krigsspel. Jenny kom senare och vi tittade på idol. Det var mycket trevlig och mysigt! Jag älskar mina vänner <3



Presentation


Jag är GaylordEmo.

Omröstning

Har svårt att veta vad jag vill bli när jag blir stor. Vad tycker du?
 Svetsare
 Sjuksköterska
 Bullmamma

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards